Home / SEO / SEO je staršia než Praha! OAO čoskoro zaujme jej miesto

SEO je staršia než Praha! OAO čoskoro zaujme jej miesto

Vďaka posledným zmenám, ktoré vykonal Google, by sme silu internetových prehliadačov naozaj nemali preceňovať.
Pokiaľ ste si už niekedy vyskúšali, aké to je popasovať sa s optimalizáciou vašej stránky, iste ste mali chuť zabaliť to a zahodiť ju do najbližšieho „virtuálneho koša“. A nie raz.

Ak ste o tom náhodou ešte nepočuli, môžete sa radovať. SEO (Search engine optimalization)je totálne zastaralá. Google si celkom slušne vymýšľa pokiaľ ide o algoritmické zmeny, ktoré sa týkajú vyhľadávania, či iné absurdity spojené s kľúčovými slovami, ktoré treba zadať do prehliadača. V posledných rokoch dokonca zaviedol ochranu vyhľadávania, čiže niet žiadnej šance zistiť, aké slová niekto použil, aby sa dostal k vašej stránke.

Termín, ktorý nahrádza SEO je OAO (online audience optimalization). Predtým než spanikárime, poďme si ho priblížiť.

Pochopte svojich čitateľov

Každý deň aspoň hodinu čítajte. Čítajte čokoľvek okrem vlastných vecí. Čítajte nezmysly. Čítajte tak, aby hocičo, čo vás zaujme, vám ostalo v pamäti. Len čítajte, čítajte, čítajte. Sú tu vaši čitatelia. Je tu jazyk, sú tu slová, ktoré oni používajú.

Musíte porozumieť jazyku a slovám vašich čitateľov, aby ste vedeli ako s nimi komunikovať. Nielen, že musíte pochopiť, ako oni komunikujú, čo vám umožní lepšie odhadnúť, ako by mohli vyhľadať konkrétne to, čo ponúkate, ale musíte tiež vedieť, čo považujú za vtipné, dôležité, strašidelné a celkovo ako uvažujú. Pokiaľ toto nepochopíte, nie sú pre vás nič iné ako čísla. Avšak hneď ako im porozumiete, stanú sa pre vás ľuďmi, o ktorých sa dokonca možno budete i zaujímať. Čím väčší záujem, tým lepšie.

Nech vás váš záujem vedie ku skutkom

Dbáte o vašich blízkych, rodinu či priateľov? Ak áno, mnoho ráz urobíte čokoľvek, len aby ste ich spravili šťastnými. Emócie nie sú len abstraktný pojem, ale niečo čo ovplyvňuje správanie sa a postoj. Takže skúsme toto pretransformovať aj do marketingu. Avšak uistite sa, že beriete ohľad na zákazníkov a ich potreby.

Je to ako ísť do obľúbeného obchodu, kde vás ľudia spoznávajú a vyhovejú vašim záujmom a chuti, je to všetko, čo sa snažíte urobiť. Keď sa vám technológia, akákoľvek, postaví do cesty, najlepšie je obísť ju a vrátiť sa k starým dobrým základom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.