Home / online biznis / Oslovujete svojich zákazníkov pomocou služby Google Ads?

Oslovujete svojich zákazníkov pomocou služby Google Ads?

Chcete zlepšiť počet návštev na vašej webovej stránke, zaznamenať nárast volaní alebo celkovo zvýšiť povedomie o produktoch či službách, ktoré ponúkate?

Správne nastavenie reklamných kampaní vám v tom výrazne pomôže a želané výsledky môžete dosiahnuť pomerne rýchlo. Čo teda získate službou Google Ads?

Nech už hľadáme konkrétne služby, kupujeme produkty alebo chceme nájsť na mape najbližšiu firmu, Google vyhľadávač používame dennodenne s cieľom uľahčiť si samotné hľadanie.

Konkrétne cielená reklama na internete tak získava obrovský potenciál, ako osloviť masu používateľov a ponúknuť im presne to, čo svojimi službami alebo produktmi ponúkate.

O čo teda konkrétne ide v rámci služby Google Ads?

Vytvorenie reklamy pomocou pár krokov

Pri nastavení kampane sa práve vy rozhodujete, kam a komu ju budete inzerovať.

Môžete si zvoliť širší okruh v rámci celého územia Slovenska, no pokojne môže ísť o zameranie reklamy na globálnej, ale aj lokálnej úrovni. Je dôležité mať marketingovú stratégiu a vedieť, ktorý formát reklamy si zvolíte.

V tomto vás výrazne nasmeruje skúsený online marketér. Práve ten totiž zúži okruh a pomôže vám docieliť to, čo chcete reklamou dosiahnuť.

Nastaviteľný rozpočet

Svoj finančný limit si môžete prispôsobiť a upraviť ho, kedy budete potrebovať.

Mesačný limit nikdy nepreplatíte a reklamy je možné hocikedy aj pozastaviť. Taktiež nie je uvedená ani minimálna čiastka, je teda len na vás, koľko sa rozhodnete investovať do reklamy.

Platíte len za reálne kliknutia a nie za zobrazenie reklamy. Do systému Google Ads sa navyše registrujete zadarmo, takže naozaj zaplatíte len za kliky.

Okamžitý prístup k výsledkom

Pomocou tejto služby získate navyše aj detailný prehľad o tom, akú úspešnosť majú jednotlivé kampane a do akej miery je vaša Google reklama účinná.

Týždenné reporty, mesačné štatistiky či úspech klikanosti, to všetko vás nasmeruje.

Reklama na Google vám pomôže dosiahnuť lepšie výsledky. Základom každej jednej stratégie by tak malo byť konkrétne zameranie jednotlivých kampaní a ich správne nastavenie.

Nesprávne nastavená kampaň vám nemusí priniesť želané výsledky, preto by ste mali zvážiť pomoc odborníka.

Reklama je dynamická a je nutné sledovať jej vývoj a rôzne ju vylepšovať. Nechať to v rukách marketingového znalca tak bude tým správnym krokom.


  • Zdroj obrázka:boonchoke / Shutterstock.com
Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.