Home / online biznis / 65 inšpiratívnych marketingových citátov

65 inšpiratívnych marketingových citátov


Nemôžte napredovať bez znalosti základov, nemôžte rásť bez princípov a nemôžte vytvárať lepšie výsledky ak meriate len kvantitatívne, musíte zvážiť aj kvalitatívne položky. V tomto článku vám predkladám vybranú marketingovú múdrosť, ktorú som našiel počas čítania citátov tých najznámejších a najlepších obchodníkov našej doby.

Citáty môžu byť krátke, za to však znalostí a sily, ktoré môžu kedykoľvek zmeniť váš život ak sa rozhodnete podľa nich konať. Citáty aj výroky úspešných ľudí  sú založené na princípoch a hodnotách, ktorých sa držali pri dosahovaní svojich cieľov a to je i dôvod prečo čítanie, učenie sa a premýšľanie nad ich najlepšími výrokmi vám môže dať letmý pohľad na to ako zmeniť svoje podnikanie, kariéru a život na jeden veľký úspech.

Ak chcete získať nejakú tú múdrosť a náhľad na vec ako sa zlepšiť, pozrite si a poučte sa z nasledujúcich skvelých marketingových výrokov, ktoré som zozbieral.

1. “Davájte kvalitu. To je najlepší marketing sveta”  Milton S. Hershey

2. “Marketing sa dá naučiť za deň. Nanešťastie byť  v ňom majstrom zaberie celý život.” Phil Kolter

3. “Nike je marketingovo-orientovaná spoločnosť a naše výrobky sú tým najdôležitejším nástrojom.”  Phil Knight, CEO of Nike

4. “Marketing je priveľmi dôležitý na to aby sa mu venovalo len marketingové oddelenie.” David Packard

5. “Marketing vo vnútri spoločnosti je dôležitejsí  ako ten navonok. A hlavne v dnešných dňoch je dôležitejší ako kedykoľvek predtým. ” Tom Stewart

6. “Toto možno znie veľmi jednoducho, ale musíte dať svojim zákazníkom to čo chcú, nie to čo si myslíte, že chcú. A keď to spravíte, ľudia sa k vám budú vracať.” John Ilhan

7. “Sme spoločenské tvory, vidieť iných šťastných zvyšuje hladinu šťastia v nás samých a preto je dôležité  aby všetky komunikácie, bez ohľadu na správu, mali v sebe zakódované  posolstvo šťastia.” Catherine Fish

8. “Z reklám viete spoznať ideály národa.” Norman Douglas, South Wind

9. “Marketing je veľmi užitočná vec, ale nemal by kontrolovať  všetko. Mal by to stále len byť nástroj, nie diktátor.”  Nicolas Roeg

10. “Buď napíšte niečo hodnotné alebo vykonajte niečo hodnotné o čom sa bude dať písať.” Benjamin Franklin

11. “Nezvaľujte vinu na marketingové oddelenie. Opraty drží výkonný riaditeľ.” John D. Rockefeller

12. “Nemôžte klamať všetkýcha neustále. A ľudia, keď vytriezvejú, hovoria o svojich zážitkoch.” Seth Godin

13. “Čo ľudia chcú je niečo extra, ten emocionálny bonus, ktorý dostanú, keď si kúpia niečo čo milujú.” Seth Godin

14. “Jednou z ciest ako predať ľuďom niečo v budúcnosti je jednoducho získať ich povolenie už v predstihu.” Seth Godin

15. “Nehľadajte zákazníkov pre svoje produkty, ale nájdite produkty pre vašich zákazníkov.” Seth Godin

16. “Už dlho nemá zmysel posielat reklamné správy mnohým v snahe zaujať zopár.” M Lawrence Light

17. “Účelom marketingu je pochopiť zákazníka tak dobre aby ponuka služieb a produktov spĺňala dokonale jeho potreby a predala sa sama.” Peter Drucker

18. “Marketing nie je činnosť, je to celý biznis videný  z pohľadu zákazníka.” Peter F Drucker

19. “Počúvaním sa marketing naučí rozprávať.” Doc Searls & David Weinberger

20. “Trh nikdy nie je preplnený dobrým výrobkom, ale veľmi rýchlo sa nasýti zlého.” Henry Ford

21. “Reklama hovorí: Tu je to, čo pre vás máme. Presne toto, to pre vás urobí. A tu, zistíte ako to získať.”  Leo Burnett

22. “Čo pomáha ľuďom, pomáha podnikaniu.” Leo Burnett

23. “Nemôžme si kúpiť fanúšikov ani natlačiť naše reklamy do ich vedomia. Skôr musíme hovorť s jasným zámerom a rešpektovať hranice nášho vzťahu.” Judy Franks

24. “V marketingu sa musíte rozhodnúť medzi nudou, krikom a zvádzaním. Ktoré z toho chcete?” Roy H. Williams

25. “Či to ľudia budú mať radi alebo nie, ale moja skúsenosť mi hovorí, že ak necháte pred ľuďmi niečo pridlho, zvyknú si.” Shahrukh Khan

26. “Inzeráty neustále nachádzajú lieky na choroby, ktoré nikdy neexistovali.” Autor Neznámy

27. “Daj človeku rybu a bude mať jedno jedlo na deň. Nauč  človeka ako loviť ryby a bude mať obživu na celý život. Nauč  človeka vytvoriť zdanie nedostatku rýb a bude jesť steaky.” Jay Leno

28. “Podnikať bez reklamy je ako mrkať na dievča v tme. Vy viete čo robíte, ale nikto iný nie.” Steuart Henderson Britt

29. “Podnikatelia si musia uvedomiť, že kupujúci sa potrebuje cítiť, že robí dobré rozhodnutie. Značke nepomôže, ak sa zákazník cíti ako niekto kto sa zvezie popri.” Bindu Sethi

30. “Nikdy nepíšte reklamy, ktoré by nemohla čítať  vaša rodina. Nebudete predsa klamať vo vlastnom živote. Nebudete klamať svojej manželke, tak neklamte tú moju.” David Ogilvy, autor knihy Ogilvy o reklamě

31. “Mal som marketingový nápad, ktorí všetci nenávideli, mravy sú tak sexy.” James L. Brooks

32. “Kedysi ľudia potrebovali výrobky aby prežili. Teraz výrobky potrebujú ľudí aby existovali.” Nicholas Johnson

33. “Ľudia potrebujú príbehy viac ako chlieb samotný. Oni nám hovoria ako a prečo žiť.” Arabian Nights

34. “Najlepšia cesta ako presvedčiť ľudí je použiť  uši a počúvať.” Dean Rusk, Former U.S. Secretary of State

35. “Keď chcete okúzliť ľudí, váš cieľ nie je dostať z nich peniaze či presvedčiť ich aby urobili to čo chcete, ale naplniť ich rozkošou.” Guy Kawasaki

36. “Mimoriadny obsah sociálnych médií a skvelá predloha predaja sú vlastne takmer to isté – jednoduché  slová zamerané na potreby čitajúceho, počúvajúceho a pozerajúceho.” Brian Clark – Founder Coppyblogger

37. “Neexistujú žiadne kúzelnícke paličky, žiadne skryté triky či tajné pohyby rúk, ktoré vás privedú k úspechu. Čas, energia a cieľavedomosť vás k nemu dostanú”. Darren Rowse – Founder Problogger

38. “Dajte to najlepšie z vás do každej príležitosti.” John Jantsch – Author of Duct Take Marketing

39. “Čo robí obsah zaujímavým je relevantnosť. Musíte prepojiť informáciu s obsahom.” Gail Goodman

40. “Vaša kultúra je vašou značkou.” Tony Hsieh, autor knihy Štěstí doručeno

41. “Obsah je Kráľ.” Bill Gates

42. “Ak vytvoríte úžasný zážitok, vaši zákazníci to povedia ďalej. Ústne odporúčanie je veľmi silný nástroj.” Jeff Bezos

43. “Nemôžete sa vašich zákaznikov len spýtať čo chcú  a potom to skúsiť aj vytvoriť. Kým vytvoríte to čo chcú, už budú chcieť niečo novšie. Steve Jobs

44. “Jasnosť vyhrá nad presviedčaním.” Dr. Flint McGlaughlin

45. “Urobte zákazníka stredobodom vášho príbehu.” Ann Handley

46. “Spôsob ako rýchlo niečo rozšíriť je začleniť  do príbehu odkaz s ktorým sa zákaznici vedia stotožniť, niečo  čo ich vystihuje.” Edward Boches

47. “Myslite na to čo by napísal užívateľ.” Matt Cutts

48. “Neodkladné prehluší to dôležité!” Marissa Mayer, CEO of Yahoo

49. “Ak máte viac peňazí ako rozumu, tak sa sústreďte na marketing smerom von. Ak máte viac peňazí ako rozumu, tak sa sústreďte na marketing smerom dnu.” Guy Kawasaki

50. “Úspešne blogovať nie je o tom napísať jeden príspevok, ale podávať výsledky deň za dňom.” Aaron Wall

51. “Dôveryhodnosť si budujete tým, že ukážete nákupcom, že rozumiete ich problémom a viete ako ich vyriešiť.” Ardath Albee

52. “Keď ste online máte neustále neviditeľné obecenstvo.” Danah Boyd

53. “Empatia, ktorá vzniká z toho, že sme ľudskí, je veľmi cenným spájajúcim motívom.” Brian Solis

54. “V digitálnej budúcnosti nepôjde o reklamu, ale marketing.” Rishad Tobaccowala

55. “Spontánne poznanie je vyvrcholením úspešneho budovanie značky.” Robert Heller

56. “Marketing nie je kúzlo, je za tým celá veda.”  Dan Zarrella

57. “Nemusíte inovovať len preto, že by sa to malo urobiť. Ak je to zlá myšlienka, tak nepomôže. Možno to okúzli vášho šéfa, ale marketing sa hodnotí na základe objemu volaní a nie na základe analýz. Ak telefóny vyzváňajú, tak si vaše tvorivé mozgy odviedli svoju prácu.” Jon Gieselman

58. “Vyrálny marketing je všade naokolo a vždy bol –  aj tak je lákavé si myslieť, že sa zrodil vo veku internetu a sociálnych sietí.” David Penn

59. “Nie všetko čo môže byť spočítané sa počíta a nie všetko čo sa počíta môže byť spočítané.” Albert Einstein

60. “Robte všetko najjednoduchšie ako je to možné, ale nie prostoduché.” Albert Einstein

61. “Môžte mať skvelé nápady, ale ak ich neviete podaťďalej, tak vás nikam neposunú.” Lee Iacocca

62. “Vo vede, pripadá kredit tomu, kto presvedčí svet o novej myšlienke a nie tomu, kto s touto myšlienkou prišiel ako prvý.” Francis Darwin

63. “Zákazníci nakupujú podľa svojich potrieb a nie vašich.” Orvel Ray Wilson

64. “Život je príliš krátky na predaj vecí, ktorým neveríte.” Patrick Dixon

65. “Marketing chce ‘Pána Pravého’ ale predajca chce ‘Pána Pravého teraz’.” Anonymous

Aký je tvoj názor?

názorov

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.