Home / technológie / mobilné telefóny / Huawei Consumer BG v 1. polroku 2016: trhový podiel 11,5 % a medziročný nárast tržieb o 41 %

Huawei Consumer BG v 1. polroku 2016: trhový podiel 11,5 % a medziročný nárast tržieb o 41 %


Huawei Consumer Business Group zverejnila finančné výsledky za 1. polrok 2016: tržby za toto obdobie medziročne vzrástli o 41 % na 77,4 miliárd CNY. Dodávky smartfónov dosiahli 60,56 miliónov kusov s medziročným nárastom 25 %.

Huawei Consumer

Podľa IDC vzrástli globálne dodávky smartfónov v prvom polroku 2016 o 3,1 %. Nárast dodávok smartfónov Huawei tak výrazne prevýšil rast v odvetví.

Trhový podiel Huawei 11,5 %, rýchlejší rast príjmov v zahraničí ako v Číne

V 1. polroku 2016 Huawei Consumer BG naďalej optimalizovala štruktúru príjmov, z čoho vyplynul 1,6-násobne rýchlejší nárast na zahraničných trhoch ako v pevninskej Číne.

Podľa GFK trhový podiel Huawei na svetovom trhu smartfónov dosiahol 11,4 %. Na trhu smartfónov v hodnote 500-600 USD sa podiel Huawei zvýšil o 10 %.

Rast Huawei na väčšine kľúčových trhoch

Obzvlášť výrazné výsledky boli zaznamenané na európskych trhoch smartfónov, najmä v oblasti high-end zariadení. Podľa GFK trhový podiel smartfónov Huawei v niektorých krajinách presiahol 15 %.

Prudký vzostup zaznamenali aj tradičné trhy high-end smartfónov, ako sú Veľká Británia, Nemecko a Francúzsko. V susednej Českej republike dosiahol trhový podiel v júni 2016 20,5 %.

„Pokračovali sme v upevňovaní zdravého rastu v rámci vysoko konkurenčného trhu so smartfónmi, čo je dokladom dlhodobého záväzku Huawei k inováciám, predvídaniu spotrebiteľských trendov a bilaterálnej stratégii zameriavajúcej sa ako na domáci, tak medzinárodný trh. S výhľadom do budúcnosti budeme pokračovať v spolupráci s našimi partnermi, aby sme ponúkli zákazníkom najvyššiu úroveň služieb a vyvinuli nové inovatívne produkty, ktoré kombinujú technológie, kvalitu a štýl,”

povedal CEO Huawei Consumer Business Group Richard Yu.

Nárast predajov vlajkových produktov

Vlajkové produkty Huawei, ako sú P9, Mate 8 alebo MateBook boli zákazníkmi po celom svete skvele prijaté. Dodávky Mate 8, vlajkovej lode Huawei pre business užívateľov, prekonali 5,5 milióna kusov.

Huawei P9 a P9 Plus bolo predaných vyše 4,5 milióna kusov, z ktorých medzinárodný nárast predaja je 120 % v porovnaní s predajmi Huawei P8 v rovnakom období minulého roka.

Huawei Consumer

V máji 2016 ponúkalo produkty Huawei po celom svete 35 000 maloobchodných predajní (retail stores), so 116% nárastom oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Podľa GFK globálne pokrytie predajní dosiahlo okolo 150 tisíc.

Spolupráca s lídrami v mnohých odvetviach

Huawei naďalej pokračuje v marketingových investíciách okrem iného do športu, lifestylu, módy a zábavy.

Pre spoločnosť bolo potešením privítať medzi tvárami značky svetovú futbalovú hviezdu Lionela Messiho a hollywoodske hviezdy Henryho Cavilla a Scarlett Jonannson Spoločnosť Huawei tiež pokračuje v spolupráci s mnohými lídrami z rôznych odvetví, ako sú Leica, Swarovski, Harman Kardon, Audi, Google, Microsoft a Intel, tak aby svojim zákazníkom mohla ponúknuť tie najinovatívnejšie technológie.

Huawei opäť medzi TOP 100 najhodnotnejšími značkami

V roku 2016 bol Huawei opäť zaradený medzi Top 100 najhodnotnejších svetových značiek BrandZ. Predpokladaná hodnota Huawei je 18,652 miliónov USD a Huawei sa v rebríčku posunul zo 70. na 50. miesto.

Aký je tvoj názor?

názorov

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.