Technológia ENPLUG, ktorá premení akýkoľvek display, TV alebo projektor na interaktívny marketingový nástroj je k dispozícii aj na Slovenskom trhu.
Po tom, čo sa spoločnosť ENPLUG stala jedným z najrýchlejšie rastúcich startupov v USA, začal Enplug ponúkať svoje služby aj v Európe. ENPLUG Europe sa v priebehu 10 mesiacov zo sídla v Bratislave rozrástol o zastúpenie v Českej republike, Rakúsku, Poľsku, Španielsku, Belgicku a ďalších európskych krajinách.
„Veľmi sa tešíme z ocenenia, ktoré naša aplikácia získala. Utvrdzuje nás v tom, že sme na európsky trh doniesli špičkovú technológiu, ktorá pomáha našim zákazníkom s rozvojom a posilnením ich biznisu v aktuálne najatraktívnejšom marketingovom prostredí sociálnych médií,“ povedal Rastislav Brenčič, zakladateľ a CEO Enplug Europe.
Na prestížnom oceňovaní najlepších biznis aplikácií, ktoré v Kalifornii organizuje spoločnosť Regalix, porota zložená z odborníkov z oblasti marketingového priemyslu, vyhodnotila aplikáciu ENPLUG ako najlepšiu v kategórii Social Apps za rok 2014.
Medzi 180 nominovanými aplikáciami boli produkty spoločností z celého sveta vrátane Adidas, Motorola, AutoCAD, AT&T, Cisco, Symantec a mnohí ďalší.
Technológia ENPLUG je k dnešnému dňu v Európe nasadená v desiatkach prevádzok a bola súčasťou niekoľkých podujatí, ako napríklad TEDx Praha a Bratislava, Deň otvorených dverí SND, Telekom Night Run a ďalších. Nárast viditeľnosti (reach) a zapojenia (enagagement) sa v pohyboval v priemere nad 500%.