Home / email marketing / Ako nerobiť email marketing

Ako nerobiť email marketing

Chápem, že chcete zaujať po prípade sa odlíšiť. Chápem aj to, že občas treba pritvrdiť. Snažme sa to ale robiť s nejakou hlbšou myšlienkou alebo aspoň vtipne.

Napísať do predmetu emailu “Udriem ťa!” a začať email vetou “Rozbijem ti hubu“… mi príde dosť nevkusné a prehnané a to nepatrím medzi ľudí, čo radi moralizujú.

Ako nerobiť email marketing

“Rozbijem ti hubu – toto mi zareval v centre mesta do ksichtu vodič tej Audiny, pretože podľa neho mal mať prednosť on. Samozrejme, rozbitý je predok môjho auta, kým to jeho si z celého incidentu odnieslo dokopy len 2 škrabance. Ale ako dokážem, že pravdu mám ja?”

Ďalej nasleduje odkaz na eshop ponúkajúci čierne skrinky do auta. To je ale chytré! No mňa to ešte pred otvorením emailu tak trocha rozrušilo. Všetko, čo som pred otvorením emailu videl bolo Udriem ťa – Rozbijem ti hubu! Neviem, možno som slabá povaha.

Samozrejme ide o nevyžiadanú poštu, čiže je to SPAM. Takéto na slepo rozosielané a ešte k tomu nevkusné ponuky sú len strata času a plytvanie energie.

zdroj: Mikulasko.sk

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.