Home / email marketing / Ako doba sociálnych sieti zmenila SEO

Ako doba sociálnych sieti zmenila SEO

Ako doba sociálnych sieti zmenila SEO? Optimalizácia pre vyhľadávače nie je mŕtva. Je živá a zdravá, ale stala sa viac sociálnou tak ako takmer všetko ostatné.

Sociálne médiá sa stali dominantnou silou v každodennom živote, vrátane marketingu a obchodu. Dosiahnutie úspechu v SEO teraz závisí z veľkej časti na “sociálnej hodnote” vášho obsahu.

Hoci stále záleží na sledovaní kľúčových slov, tvorcovia obsahu by sa mali v prvom rade zamerať na vytvorenie vysoko zdieľateľného obsahu. Zakaždým, keď váš obsah dostane „páči sa mi“ na Facebooku , tweetnutie na Twitteri,  alebo bude zdieľaný na LinkedIn, získa uznanie – posilní sa jeho dosah, zvýši sa návštevnosť vašich webových stránok , posilní sa SEO a podnieti sa nárast potenciálneho záujmu spotrebiteľov a nárast konverzie.

Zamerajte sa na Google+ a AuthorRank

Google AuthorRank otriasol inbound marketingom a SEO-m vo veľkom štýle. Vplyv sociálnych médií a dosah tvorcov obsahu má, vzhľadom k AuthorRank-u, veľký vplyv na ich umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania. Ak sa seriózne zaujímate o SEO a online marketing, nastavenie Google autorstva je pre vás nutnosťou.

Vytvorte si obšírny Google+ profil predstavujúci v úvode hlavné zameranie vášho obsahu. Buďte aktívni, podieľajte sa na sociálnych sieťach pravidelne, často zdieľajte kvalitný obsah a vybudujte on-line vzťahy s úspešnými autoritami vo svojom odbore vedúce k posilneniu vášho vplyvu a dôveryhodnosti na Google+.

Získajte dosah združovaním obsahu

Vysoký podiel zdieľania na sociálnych sieťach dáva Googlu vedieť, že ste zverejnili hodnotný obsah, ktorý je považovaný za zdieľateľný. Faktory umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania v sociálnom meradle (+1 , “páči sa mi”, retweety , followeri, spätné odkazy, atď .) majú vplyv na obsah a autorov, ktorí ho vytvárajú.

Používajte koordinované šírenie obsahu cez sociálne siete

Ak chcete skórovať v hre sociálneho zdieľania, pridajte svoj obsah prinajmenšom do veľkej štvorky sociálnych sietí: Twitter, Google+, Facebook a LinkedIn. Tiež sa uistite, že máte na svojom blogu ikonky a tlačidlá pre zdieľanie na sociálnych sieťach.

Posilnite svoju účasť v sociálnych sieťach koordinovaným šírením prostrednícvom viacerých sociálnych médií. To vyžaduje plánované marketingové úsilie v rámci všetkých svojich sociálnych medií, ako sú napr. Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+.

Snažte sa byť konzistentní v prispôsobovaní obsahu jednotlivým sociálnym médiám. Ctiť jedinečnú kultúru každej sociálnej siete je znakom prirodzenej reklamy, ktorou môžete výrazne zlepšiť sociálnu podporu vášho obsahu.

Napríklad aktualizácia na LinkedIn by nemala vyzerať ako tweety s vloženými hashtagmi. Prispôsobením aktualizácie každému z vašich sociálnych kanálov, využite spoločnú tému k zjednoteniu svojho pôvodného obsahu a vytvorieniu synergie tak, aby príspevky pre Facebook, aktualizácie pre LinkedIn a tweety mali väčší kombinovaný vplyv, než v prípade, keby neboli synchronizované.

Vplyv e-mail marketingu

Využite e-mail marketingu k ďalšiemu posilneniu dosahu vášho obsahu. Vždy posielajte vašim e-mailovým odberateľom správu oznamujúcu nový obsah na blogu.

Nemusíte zverejniť celú správu, stačí zadať úvod a odkaz, ktorým ich dovediete na svoj blog, aby si prečítali celý príspevok. Akonáhle sa vaši odberatelia ocitnú na vašom blogu, môžu zostať na vašich webových stránkach, aby preskúmali váš produkt alebo ponuku služieb.

Všetky vyššie spomenuté taktiky budú najúčinnejšie, ak budete publikovať vysoko zdieľateľný obsah. Ak si nie ste istí, pozrite si Demystifikovaná tvorba virálneho obsahu a Ako vytvoriť Google-Friendly obsah. Kompletný plán inbound marketingu môže posilniť náplň vášho SEO a tvorbu obsahu.

Práca so sociálnymi médiámi vám pomôže dosiahnuť vaše obchodné ciele. Inbound prístup rieši každý aspekt vášho online marketingu pre vytvorenie obrovskej synergie.

Inbound marketing môže pomôcť vášmu obsahu dosiahnúť väčší sociálny dosah, uznanie Googlu, postup na vyššie pozície vo vyhľadávaní, čím pomôže dosiahnuť skutočný vplyv a závideniahodnú ROI (návratnosť investícií).

zdroj: socialmediatoday.com

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.