Medzinárodný mesačník Global Finance už po štrnásty krát udelil Tatra banke ocenenie Best Consumer Digital Bank na Slovensku. Tatra banka získala prvenstvo aj za najlepší dizajn webovej stránky a tiež za najlepšiu stratégiu na sociálnych sieťach v regióne strednej a východnej Európy.
„Sme radi, že sa nám dlhodobo darí napĺňať potreby našich klientov aj vďaka novým technológiám, ktoré sa stali neodmysliteľnou súčasťou moderného bankovníctva. Potvrdzuje to aj ocenenie Best Consumer Digital Bank od Global Finance,“
hovorí Juraj Bojkovský, riaditeľ odboru elektronických distribučných kanálov.
Víťazi ocenenia Best Consumer Digital Bank boli vybraní na základe nasledujúcich kritérií: sila stratégie pre získavanie a starostlivosť o digitálnych klientov, úspech v získavaní klientov pre používanie digitálnych ponúk, rast počtu digitálnych klientov, rozsah produktovej ponuky, dôkaz o konkrétnych výhodách získaných z digitálnych iniciatív, dizajn a funkcionalita webovej/mobilnej stránky.
Top 3 novinky, ktoré sme klientom priniesli v rámci digitálneho bankovníctva v roku 2015:
1. Vyšší level Internet bankingu,
v ktorom pribudli nové funkcie ako:
a) Online manažment kariet – klienti si môžu sami nastaviť výšku denných limitov na ich platobných kartách, povoliť kontinenty, na ktorých bude ich karta fungovať či v prípade potreby blokovať platobnú kartu.
b) Bilancia Majetku a záväzkov – umožňuje prehľadne zobraziť všetok majetok a záväzky, ktoré majú klienti nielen v Tatra banke, ale aj mimo banky.
c) Nastaviteľný Dashboard – nastavenia úvodnej stránky po prihlásení do Internet bankingu podľa vlastných predstáv.
2. Optimalizácia pre inteligentné hodinky
umožňuje klientom skontrolovať si zostatok na bežnom účte a zoznam posledných pohybov cez Apple Watch a inteligentné hodinky s operačným systémom Android Wear.
3. Redizajn mobilnej aplikácie Tatra banka
pre smartfóny aj tablety priniesol používateľsky prívetivú navigáciu, nové produkty a služby či viaceré drobné vylepšenia pre zvýšenie spokojnosti používateľov.