Spoločnosť O2 Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2015 výnosy vo výške 58,2 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje 17,1 % nárast. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 7,7 % na viac ako 1,702 mil.
Spoločnosť zároveň dosiahla v kvartáli 2015 kladný prevádzkový zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 20,5 %.
Celkové výnosy O2 v prvom štvrťroku 2015 dosiahli 58,2 mil. € čo predstavuje medziročný 17,1% nárast. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v úvodných troch mesiacoch tohto roka 5,6 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 12,7 €.
K 31. marcu 2015 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 7,7 % na vyše 1,702 mil. Od začiatku roka 2015 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 18 tisíc. Za týmto nárastom stál najmä 8,6% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 871 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,8 % na takmer 831 tisíc.
Od 1. januára 2015 do 31. marca 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 27 tisíc telefónnych čísel.
Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.
zdroj: o2