V piatok večer ocenili v bratislavskom Istropolise už po 20-krát najlepšie slovenské reklamy a reklamné agentúry. Porota súťaže Zlatý klinec 2014 udelila spolu 16 najvyšších ocenení – Zlatých klincov, okrem toho 16-krát striebro a 26-krát bronz. Telekom si celkovo odniesol tri Zlaté, štyri Strieborné a tri Bronzové klince.
Telekom má najkreatívnejšiu kampaň a je klientom dvadsaťročia
V kategórii Televízna reklama pre komerčné produkty a služby zvíťazil reklamný spot “Ježiško”, ktorý bol súčasťou reklamnej kampane Telekomu “Pravé Vianoce” z dielne MUW Saatchi & Saatchi. Agentúra za túto kampaň získala zároveň Strieborný klinec v kategórii Kampaň.
Telekom získal aj ocenenie za najkreatívnejšiu kampaň roka – je ňou kampaň „Pred 100 rokmi by boli hviezdy“, ktorú pre operátora pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Kampaň vznikla pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich a niesla sa v štýle nemého filmu 20. rokov minulého storočia. Spolu získala až päť klincov – dva Zlaté, dva Strieborné a jeden Bronzový (TV spot).
Telekom si tiež odniesol špeciálne ocenenie „Klient dvadsaťročia“, pretože získal najvyšší počet vážených bodov za všetky Klince a shortlisty za posledných 20 rokov.
„Zo získaných ocenení sa nesmierne tešíme. Potvrdzujú našu dlhodobú snahu o kreatívny prístup ku komunikačným riešeniam ako jednému zo spôsobov získania konkurenčnej výhody a cieleného budovania vnímania značky Telekom ako inovatívneho operátora,“
povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
Kompletný prehľad ocenení nájdete tu: http://www.zlatyklinec.sk/
zdroj: Telekom