Online služby na donášky jedla zažívajú na Slovensku obrovský boom. Podľa jedného z najväčších portálov pre donášku jedál z reštaurácií DajmeJedlo.sk stúpol priemerný počet objednávok mesačne vlani o 450 % oproti roku 2015, 30% objednávok pritom bolo realizovaných cez mobilné zariadenia.
„Trh nám ukazuje, že ľudia si čoraz viac zvykajú na objednávanie jedla cez internet, ktoré im uľahčuje každodenný život. K zákazníkom patria nielen mladí ľudia z generácie Y a Z, pre ktorých sú moderné technológie a online služby samozrejmosťou, ale aj manažéri, ktorí si objednávajú jedlo do práce. Vlani stúpol medzi zákazníkmi na Slovensku aj počet mamičiek na materskej dovolenke, ktoré si objednávkami jedla chcú uľahčiť starostlivosť o rodinu,“
vysvetľuje významný nárast objednávok Lenka Dzurendová, marketingová manažérka DajmeJedlo.sk.
Už dnes zaznamenáva portál DajmeJedlo.sk viac ako 30 % objednávok cez mobilné zariadenia.
„Kľúčovou inováciou tohto roka bude spustenie novej mobilnej aplikácie plánované na jar, ktorá objednávanie ešte viac urýchli a uľahčí,”
dodáva Lenka Dzurendová.
Online platformu DajmeJedlo.sk a Damejidlo.cz v roku 2015 kúpil jeden z najväčších start-upov v Európe Delivery Hero. Nemecký gigant plánuje ešte viac posilniť aktivity portálu na Slovensku, kde v januári tohto roka posilnil tím. Doterajší marketingový manažér Marcel Milo je od januára 2017 Country manažérom pre Slovensko.
,,Plán na Slovensku je rozumný rast – teda aby neutrpela kvalita našich služieb a mohli sme popri raste služby zlepšovať a rozširovať. Chceli by sme postupne v priebehu roka rozšíriť počet spolupracujúcich reštaurácií najmä v krajských mestách, s čím je spojené aj navyšovanie kapacity kuriérov. Neprestajne u nás prebiehajú náborové kampane, no nájsť kvalitných nových kolegov nie je ľahké,”
uviedol Marcel Milo, Country manager DajmeJedlo.sk.