Jasným uznaním stabilného rastu obchodnej činnosti a vývoja globálnej značky naprieč celým spektrom odvetvia technológií je fakt, že spoločnosť Lenovo sa dnes stala jednou zo spoločností, ktoré spoločnosť Interbrand zaradila medzi najlepšie svetové značky roka 2015.
Lenovo sa na tento prestížny zoznam dostáva na 100. miesto a je jednou z niekoľkých silných nováčikov v tomto hodnotení – vrátane značiek Lego a PayPal. Tento vysoko vplyvný zoznam Interbrand vydáva každoročne.
Viac informácií o rebríčku Interbrand Best Global Brands nájdete na stránke http://www.bestglobalbrands.com/ a viac o Lenovo si môžete vypočuť na https://www.youtube.com/watch?v=9jDfm_RAUc8.
Podľa spoločnosti Interbrand ich 16. ročná správa Best Global Brands identifikuje 100 najhodnotnejších svetových značiek tak, že analyzuje celú škálu spôsobov, ako značka prospieva organizácii – od splnenia očakávaní zákazníkov po usmerňovanie ekonomickej hodnoty.
Hodnotenie je založené na kombinácii vlastností, ktoré prispievajú ku kumulatívnej hodnote značky, vrátane finančného výkonu, úlohy, ktorú značka zohráva pri ovplyvňovaní výberu a rozhodovania zákazníka a tiež sily, ktorú značka využíva pri určovaní prémiových cien alebo istých ziskov spoločnosti.
Spoločnosť Lenovo, ktorá sa stala jasným lídrom v globálnom PC (viac ako 20% podiel), jedna z 3 najlepších výrobcov tabletov a serverov a jedna z 5 najlepších svetových spoločností vyrábajúcich smartfóny, si zabezpečila svoje miesto za rok, počas ktorého spustila novú kampaň svojej značky (“Never Stand Still”/ “Nikdy nezostaň na mieste”); pretvorila svoje logo s cieľom vytvoriť prvú digitálnu a sociálnu vizuálnu identitu; a tiež odhalila rad nových produktov a globálnych marketingových kampaní, ktoré odrážajú rozsah a záber tejto spoločnosti s aktuálnou hodnotou 46 miliárd USD.
Podujatia spoločnosti ako napr. nedávna konferencia Tech World v Pekingu, rekordný počet ocenení v rámci výstavy CES v Las Vegas, ako aj séria uvedení produktov, v ktorých centre boli minulý mesiac aktivity v Berlíne, New Yorku a Šanghaji pomohli upevniť pozíciu spoločnosti Lenovo na svetovej scéne.
Tohtoročný rebríček nezahŕňa dodatočnú hodnotu značky, ktorá bola pridaná nedávnymi akvizíciami serverovej spoločnosti IBM System X ako aj Motorola Mobility, pričom obe časom pravdepodobne posilnia a rozšíria silu značky Lenovo.
Aj bez týchto aktív toto hodnotenie v súčasnosti oceňuje značku Lenovo na viac ako 4,1 miliardy USD.