Spoločnosť Samsung potvrdila, že od 19. septembra, teda od začiatku výmenného programu, bolo za nové vymenených už 57 percent smartfónov Galaxy Note7 používaných v Európe. 90% zákazníkov si pritom vymenilo svoj Galaxy Note7 za nový a len 3 percentá zvolila iný typ smartfónu Samsung Galaxy.
Výmenný program stále trvá a spoločnosť Samsung naďalej apeluje na existujúcich majiteľov Galaxy Note7 v Európe, aby svoje zariadenia vypli a v rámci programu ich vymenili za nové.
Na základe aktuálnych čísiel sa predpokladá, že program bude úplne dokončený už v prvej polovici októbra. Samsung tiež oznámil dátum začiatku predaja Galaxy Note7. V Európe sa smartfóny začnú predávať 28. októbra, podmienkou je však úplné dokončenie výmenného programu.
David Lowes, marketingový riaditeľ spoločnosti Samsung Electronics Europe situáciu komentuje nasledovne:
„Sme veľmi radi, že naše posolstvo o bezpečnosti na prvom mieste sa k majiteľom Galaxy Note7 donieslo tak rýchlo, a že si svoje zariadenia ochotne a bez oneskorenia vymieňajú za nové. Na zabezpečenie dodávok nových zariadení pre Európu sme vyvinuli značné úsilie. Majitelia nových zariadení sa už nemusia obávať žiadnych komplikácií. Chceme poďakovať našim zákazníkom za trpezlivosť a lojalitu k Samsungu aj k samotnému Galaxy Note7. Zostávajúcich zákazníkov, ktorí si ešte svoje zariadenia nevymenili, chceme požiadať, aby tak urobili a aby si najlepšie ešte dnes zaistili úplne nový Galaxy Note7 na našej infolinke.“
Prieskum realizovaný naprieč Európou preukázal, že dôvera zákazníkov v značku Samsung zostáva silná. Z prieskumu medzi 5 000 zákazníkmi z Veľkej Británie, Nemecka, Francúzska, Španielska a Talianska vyplýva, že pre väčšinu (61 %) z nich výmena Galaxy Note7 nezmenila ich pohľad na značku Samsung a 15 % z nich dokonca teraz vníma Samsung pozitívnejšie.
Samsung v spolupráci s dodávateľmi pri výrobe nových Galaxy Note7 kládol veľký dôraz na zabezpečenie výrobných a bezpečnostných procesov najvyššej kvality. Samsung Europe potvrdil, že intenzívna spolupráca s maloobchodnými partnermi, každodenná priama komunikácia so zákazníkmi a aktualizácie softvéru mali veľmi pozitívny vplyv na priebeh výmenného programu v minulom týždni.
Každý majiteľ Galaxy Note7 v Európe dostal sériu bezpečnostných správ, v ktorých ich Samsung požiadal o výmenu ich zariadenia. Nasledovala aktualizácie softvéru, ktorá obmedzila schopnosť nabitia batérie na 60 %.
Samsung Europe zostavil špeciálny interný tím zložený z poverených zástupcov jednotlivých štátov, ktorí spolupracovali s maloobchodníkmi na aktivácii celoeurópskeho výmenného programu a na jeho hladkom a rýchlom priebehu.
Lowes zákazníkom odporúča, aby využili niektorú z možností, ako sa uistiť, že vlastnia nový a bezchybný smartfón Galaxy Note7:
„Na stránkach www.samsung.sk si zákazníci môžu svoje zariadenie skontrolovať podľa sériového čísla (IMEI), ktoré zadajú do príslušného textového poľa. Nové zariadenia sú taktiež identifikovateľné podľa zeleného indikátora batérie a podľa čierneho štvorčeka na škatuľke.“
Pokiaľ si niekto nebude istý, viac informácií nájdete na Samsung.sk alebo na bezplatnej infolinke 0800 726 786.
Kantar TNS Omnibus sa uskutočnil v dňoch od 23. do 25. septembra a prieskumu sa zúčastnilo 5 007 respondentov.
Informácie boli distribuované prostredníctvom emailov, push oznámení, správ na sociálnych sieťach a prostredníctvom letákov.