- Všímajte si rozdiely medzi zákazníkmi. Nájdite skupinu, ktorá prinesie najväčší zisk. Objavte skupinu, ktorá bude s najväčšou pravdepodobnosťou “kýchať”. Zistie, ako rozvíjať, propagovať či odmeniť každú skupinu. Zvyšok ignorujte.
- Možno ste naozaj príliš nesmelí, nie veľmi odvážny. Pokúste sa pobúriť trocha ľudí len tým, že budete otvorení.
- Pozoruhodnosť nemusí vždy znamenať výmenu najväčšieho stroja v továrni. Môže to byť len spôsob, akým zodvihnete telefón, predstavíte novú značku alebo prehodnotíte svoj softvér.
- Dokázali by ste vytvoriť konkurenčnú spoločnosť, ktorej náklady budú o tridsať percent nižšie ako vaše? Ak áno, prečo to neurobíte?
- Myslite v malom. Jedným z pozostatkov televízno-priemyselného komplexu je potreba myslieť masovo. Ak sa náš nápad nepáči všetkým, domnievame sa, že za to nestojí. To už ale dnes neplatí. Zamerajte sa na najmenšiu cieľovú skupinu a vytvorte produkt, ktorý ju ohromí svojou pozoruhodnosťou. Tu začnite.
- Buďte o krok vpred svojím konkurentom. A najlepšie hneď o dva kroky. Zistite, kto je vaším konkurentom, všeobecne považovaným za špičku v obore, a prekonajte ho. Nech už robí čokoľvek, vy v tom buďte ešte lepší.
- Čo by sa stalo, keby ste povedali pravdu?
Tieto hodnotné myšlienky pochádzajú z knihy Fialová krava