Home / technológie / Ericsson ukončil akvizíciu Red Bee Media

Ericsson ukončil akvizíciu Red Bee Media

Ericsson oznámil, že ukončil akvizíciu britskej spoločnosti Red Bee Media, ktorá pôsobí v oblasti médií.

Pôvodným majiteľom  popredného britského poskytovateľa mediálnych služieb bola Creative Broadcast Services Holdings, entita riadená investičným fondom Macquarie Advanced Investment Partners.

Ericsson ukončil akvizíciu Red Bee Media

Ericsson oznámil svoj zámer získať Red Bee Media ešte 1. júla 2013, britský Úrad pre hospodársku súťaž však akvizíciu formálne schválil 27. marca 2014.

Švédsku spoločnosť čaká bohatá spolupráca s veľkým množstvom významných zákazníkov vysielacích služieb Red Bee Media, vrátane BBC, BSkyB, BT Sport, Canal Digital, Channel 4, EE, UKTV, UPC a Virgin Media,

Akvizíciou Red Bee Media získal Ericsson 1500 vysoko kvalifikovaných zamestnancov, ako aj operačné strediská v Británii, Francúzsku, Nemecku, Španielsku a v Austrálii. Ericsson vďaka tomu výrazne posilní svoju pozíciu v oblasti vysielacích služieb, ktorú začala budovať v roku 2007 upísaním vysielacích služieb spoločnosti C More (predtým Canal+) v škandinávskych krajinách

Magnus Mandersson, výkonný viceprezident a riaditeľ divízie Global Services spoločnosti Ericsson konštatuje:

„Sme radi, že môžeme privítať nových zamestnancov, sme presvedčení, že nám pomôžu naše aktivity v oblasti vysielacích služieb posunúť na ešte vyššiu úroveň a v globálnom meradle. V súčasnej dobe máme vo Veľkej Británii viac ako 5000 zamestnancov, pričom takmer jedna tretina z nich pracuje v oblasti rozhlasového a televízneho vysielania. Veľká Británia sa tak stala pre Ericsson mediálnym centrom.“

Aj vďaka tejto akvizícii majú možnosť ľudia na všetkých kontinentoch sledovať televízne programy riadené a vysielané Ericssonom.

Ericsson doteraz zanechal výraznú stopu na britskom televíznom a mediálnom trhu. Ako prvý zaviedol technológie komprimácie videa, ktoré sú považované za motor digitalizácie v TV priemysle a umožňujú zavádzanie nových štandardov ako napríklad HD TV, TV Anywhere a UHD TV.

Stratégiou Ericssonu v oblasti TV a médií je podporiť vlastníkov obsahu, vysielateľov a poskytovateľom televíznych služieb, aby sa mohli neustále rozvíjať a boli schopní uspokojovať dopyt zákazníkov po kvalite obrazu, na akomkoľvek zariadení, kedykoľvek a kdekoľvek.

Ericsson svoju víziu budúcnosti TV priemyslu predstavil nedávno v štúdii Media Vision 2020.

zdroj: pram.sk, Ericsson.com

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.