Vstupom Slovenska do EU padli hranice a voľný pohyb osôb sa stal skutočnosťou. Túto veľkú zmenu pocítili aj firmy.
Samozrejme, elektronický obchod do veľkej miery uľahčuje cestu potenciálnym zákazníkom k predajcom a naopak. Na druhej strane aj dnes sa mnoho firiem a podnikateľov zabúda otvoriť Európe a trhu v dostatočnej miere.
Častokrát ide na prvý pohľad o maličkosti, ktoré v konečnom dôsledku môžu rozhodnúť o úspechu alebo prehre. Nakoniec, na detailoch záleží! Aj taká “drobnosť” ako je koncovka Vašej domény dokáže skutočne veľa. A to hlavne ak ide o tak veľký trh ako ponúka Európa.
Poďme sa ale pozrieť na konkrétne výhody pre firmy a podnikateľov, ktoré ponúka .eu doména pre elektronické obchodovanie v Európe:
Vysoký potenciál do budúcna
Možno ste dnes na začiatku a o zákazníkoch z ostatných krajín EU zatiaľ neuvažujete. Myslite ale na budúcnosť. Váš potenciál je rovnako veľký, ako aj trh v Európe. Registráciou domény včas nič nepokazíte.
A až príde ten čas, keď sa rozhodnete elektronicky obchodovať v ďalších krajinách EU, Vaša doména už bude pripravená.
Nízke náklady
Možno to mnoho podnikateľov nečaká, no doména .eu je lacnejšia než doména konkrétneho štátu v Európe.
Ďalšou výhodou, ktorá prispieva k šetreniu nákladov je aj fakt, že s jednou .eu doménou dokážete nahradiť mnoho lokálnych domén ako napríklad .hu, .pl, .cz, a podobne.
Dôveryhodnosť a efektívnosť
Ako by ste pôsobili na zákazníka v inej krajine Európy s .sk doménou? Pôsobiť nedôveryhodne zabíja obchod a odrádza potenciálnych klientov.
Na strane druhej dokážete jednou univerzálnou doménou .eu dôveryhodne pôsobiť v celej Európe. Pre firmu je takáto doména nie len cenovo výhodná ale tiež svojou univerzálnosťou aj maximálne efektívna.
Nové trhy, noví zákazníci
Online obchod nepozná hranice a preto nie je správne, aby si ich firma vytvárala sama. Doménou .eu sa otvoríte nie len Európe. Ukážte svetu, že ste pripravení na rast a nové príležitosti, ktoré Európsky trh ponúka.
Ocenia to hlavne vaši noví zákazníci!