Home / sociálne médiá / instagram / Ako vytvoriť úspešnú online reklamu na Instagrame?

Ako vytvoriť úspešnú online reklamu na Instagrame?

Instagram je druhá najväčšia sociálna sieť na svete, z pohľadu rastu je dokonca jednotkou. Tým, že je Instagram založený prioritne na zdieľaní fotografií, je ideálnym miestom pre šírenie online reklamy. 

Aj v prípade Instagramu je však dôležité dodržať niekoľko zásadných vecí pre to, aby vaša online reklama bola viditeľná a aby sa na základe nej užívatelia dostali tam, kam chcete.

Cieľ reklamy a celého biznisu 

Môžete mať tú najdokonalejšiu reklamu na internete, no bude vám na nič, ak nepoznáte cieľ toho, čo má táto reklama priniesť. 

Ešte pred vytvorením samotnej reklamy je preto veľmi dôležité si sadnúť a utriediť si myšlienky, kto je vaša cieľová skupina a čo chcete danou reklamou dosiahnuť. 

Chcete propagovať nový produkt? Potrebujete zvýšiť počet nových followerov alebo len chcete zvýšiť povedomie vašej značky? 

Zodpovedanie si týchto otázok je mimoriadne dôležité, keďže na základe toho viete nastaviť správny typ a formu vašej reklamy na internete. 

Vytvorte peknú fotografiu alebo video 

Tým, že Instagram je sociálnou sieťou, ktorá je určená najmä na zdieľanie fotografií či videa, je mimoriadne dôležité zvoliť správnu fotografiu pre vašu online reklamu. 

Krokom vedľa by nemuselo byť ani vytvorenie virálneho videa. Je totiž dokázané, že videá dosahujú omnoho väčší pomer zdieľaní ako fotografia v kombinácii s textom. 

Dnes pritom vytvorenie videa nie je nič náročné. Dokonca existuje niekoľko šikovných video aplikácií, ktoré vám okrem nahrávania pomôžu so strihom či rôznymi efektmi. 

Držte sa autenticity 

Ľudia, ktorí váš profil sledujú, vás poznajú a sú zvyknutí na určitý typ vášho prejavu a prezentácie. 

Túto autentickosť by ste mali preto držať aj v prípade reklamy, ktorá má na ľudí pôsobiť prirodzene a nie silene. 

Vyzývajte ľudí do akcie 

Ideálne tak na Instagrame urobíte vďaka funkcii „Swipe Up”, ktorá je však dostupná od počtu 10 000 followers. 

Vyzvať ľudí do akcie však môžete aj v samotnom popise vašej fotografie či na videu. Čím kreatívnejšie to urobíte, tým je väčšia šanca, že vaša reklama na internete bude úspešná a ľudia spravia ten krok, ktorý chcete.


  • Zdroj obrázka: Look Studio / Shutterstock.com
Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.