Mobilný operátor O2 Slovakia dosiahol v prvom polroku 2014 výnosy vo výške 102,8 mil. €. K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 12,6 % na 1,608 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v úvodnom polroku 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 7 %.
“O2 aj v tomto roku napreduje vo svojich plánoch. Dôkazom skvelých výsledkov a dobrých rozhodnutí je rast zákazníckej bázy, ktorá v druhom kvartáli prekročila hranicu 1,6 mil. aktívnych zákazníkov. Neustále prinášame služby, ktoré ľudia naozaj využívajú. Zrušenie viazanosti pre firemných zákazníkov ako aj volania, správy a internet v Českej republike za ceny ako na Slovensku sú kroky, ktoré zákazníci mobilných služieb oceňujú. V najbližšom období sa chceme sústrediť na budovanie infraštruktúry na báze technológie LTE,”
uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2.
Celkové výnosy spoločnosti v prvom polroku 2014 dosiahli 102,8 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval za druhý štvrťrok 6,1 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,4 €.
K 30. júnu 2014 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 12,6 % na 1,608 mil. Od začiatku roka 2014 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 68,5 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer 16% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 821 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 9,5 % na 787 tisíc.
Od 1. januára 2014 do 30. júna 2014 si zákazníci do siete O2 preniesli už takmer 42,3 tisíc telefónnych čísel.
Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.
zdroj: 02.sk