Home / email marketing / Šokujúce fakty: Overené taktiky ako na predaj produktov prostredníctvom sociálnych sieti

Šokujúce fakty: Overené taktiky ako na predaj produktov prostredníctvom sociálnych sieti

Sociálne siete nás istým spôsobom izolovali a aj napriek tomuto faktu patria k jedným z najpoužívanejších nástrojoch na výmenu informácii a naviazaniu nových online aj offline priateľstiev.

Unikátne vytvorený neopakovateľný profil v súlade s vašou osobnosťou tvorí dokonalú súčasť neviditeľnej sféry elektronického podnikania. Avšak sociálne siete sú každodenne obohatené o ďalšie nové podobné užívateľské profily.

Možno sa obávate myšlienky, že čím dlhšie venujete svoj čas rolovaním ,,účinných“ reklamných obsahov, vaša motivácia pre rapídne navýšenie plánovaného predaja produktov je stopnutá pocitmi bezmocnosti a frustrácie.

Ak by ste svoju pozornosť radi podvedome zachytili do prúdu účinného biznisu sociálnych sietí,  nasledujúce riadky sú  pre vás tou najsprávnejšou formou.

5 stupňový proces PRISM

PRISM

zdroj: www.entrepreneur.com

Priestor pre publikum

Založením profilu na všetkých sociálnych sieťach to ani z ďaleka nekončí. Jednoznačnú pozornosť je potrebné venovať ľudom prostredníctvom určenia vybranej cieľovej skupiny ktorá pokračuje stanovením a dodržiavaním vhodného publikačného plánu.

Avšak myšlienku v znení jeden príspevok napíšem dnes a druhý zajtra, je potrebné zo svojho zoznamu aktuálnych krokov ihneď vyškrtnúť.

Nezabudnite, že stanovenie samotných krokov by malo byť realizované minimálne o jeden  mesiac dopredu. A čo robiť v prípade, ak ste svoju  stratégiu úspešne zvládli ,,len“ po časovej stránke?

Aj na toto existuje účinné riešenie prostredníctvom analytického nástroja. Nielenže ho určite nájdete v nastaveniach na bežne používaných sieťach akými sú Facebook či Twitter, ale získate tak instantný prehľad o vhodnosti alebo nevhodnosti  príslušnej prilákanej skupiny.

Realizácia vzťahov

Zdá sa vám že neexistuje nič jednoduchšie ako kliknúť na kolonku pridať priateľa, prípadne nový status alebo komentár a následne sledovať prichádzajúci feedback. Avšak nachádzanie nových a úspešné udržiavanie ,,starých“ priateľstiev nie je ani z ďaleka také jednoduché ako sa na prvý pohľad môže zdať.

Najefektívnejším spôsobom ako si rýchlo ale za to kvalitne vybudovať zdravé obchodno-partnerské vzťahy je práve upútanie pozornosti hodnotným obsahom. Hlavným účelom sociálnych sietí je fakt, že sa tam užívatelia chodia predovšetkým baviť.

Ponúknutie atraktívneho obsahu zaručene nešliapnete vedľa a navyše obohatí prichádzajúcich návštevníkov ale aj vás.

Vsaďte na infografiku, obrázky, videa, zaujímavé vtipy, hádanky, ankety ako aj slovné hračky či tipy a triky. Konečným triumfom sú novinky z oblasti ktorej sa venujete.

Ak teda ste vlastníkom úspešnej alebo začínajúcej firmy, je viac než isté, že vhodnou kombináciou príspevkov vaša sledovanosť a propagácia rapídne stúpne.

Ihneď

Keďže vašim hlavným zámerom a dôvodom prečo ste si konečne vytvorili hodnotný facebookový profil, je predať čo najviac výrobkov a služieb, dovoľte aby sme vám nasledujúcimi slovami ukázali tie najúspešnejšie taktiky.

Jednou z nich je správne načasovanie obsahu, vďaka čomu sa záujemcovia a potencionálny zákazníci informujú o vami poskytovaných službách pravidelne a hodnotne. Ale netreba zabúdať na hlavnú podstatu sociálnych sietí, že komunikácia predsa len nie je jednostranná.

Preto ak užívatelia reagujú na váš obsah, ukážte im že si ich záujem naozaj vážite a opätujte im spätnú väzbu. Odpovedajte na komentáre, odkazy aj súkromné správy.

Príslušné reakcie starostlivo sledujte a držte sa  rovnakým tónom komunikácie akým  sa prezentujete na sociálnych sieťach

S- sociálne zacielenie na skupinu spoločnosti

Ak aj predsa len využije marketingové vychytávky všetky spomínané faktory, je viac než pravdepodobné že určitá skupina zákazníkov ešte stále nemusí byť dostatočne pripravená na,, instantnú“ kúpu vašich jedinečných produktov.

Jasný zámer každého efektívneho predaja okrem marketingovej komunikácie predovšetkým predstavuje aj vyvolanie akcie, pretože akú akciu vyvoláte takú reakciu dostanete.

V tomto prípade sa zreteľne overili prostriedky akými sú napríklad e-mail marketing, ktorý tvorí  dôležitú časť online marketingu. Aby ste ,,donútili“ vašu prosperitu rásť ešte vyššie , musíte zákazníka prilákať k tomu, aby vaše webové stránky neprehliadal ale aby im svoj čas venoval čo najdlhšie.

V tomto rozmedzí nastupuje  systém CTA ( call-to action), ktorý v prípade online sféry predstavuje použitie hypertextových odkazov ktorý text nielen sprehľadní ale ušetrí čas k hľadaniu ďalších, rozširujúcich informáciu.

Monetizácia

Primárnym cieľom copywritera ako aj predávajúceho nie je jednorazový zásah zákazníkov ale predovšetkým uspieť na trhu konkurencie získaním stáleho počtu priaznivcov a spotrebiteľov. To, že e-mail marketing patrí k jedným z najužitočnejších marketingových  nástrojov potvrdzuje aj nasledujúce tvrdenie.

Nielenže vďaka nemu oslovíte početnú skupinu cieľových zákazníkov ale okrem úspešných firiem je dostupný aj pre ,,menších“ živnostníkov. Plusovým bodom sú  rôznorodé šablóny s ktorými môžete rôznorodo pracovať.

Navyše väčšinu e-mailových kampaní je možné zautomatizovať, čo pre vás v konečnom dôsledku znamená ušetrenia finančných prostriedkov ako aj vzácneho času.


  • zdroj: www.entrepreneur.com
Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.