Home / online biznis (page 14)

Category Archives: online biznis

Ako robiť online biznis a zarábať peniaze

V marketingu treba všetko vyskúšať a potom upraviť podľa vlastných skúseností

V marketingu treba všetko vyskúšať a potom upraviť podľa vlastných skúseností

Gábor Cseh zodpovedá za marketingové stratégie a kampane spoločnosti Fashion Days na 7 trhoch strednej a východnej Európy. Priznáva, že na začiatku mal aj on obavy z nakupovania oblečenia či topánok cez internet. O tom, ako sa zmenil prístup zákazníkov k nakupovaniu a tiež o tom, ako ...

Chcem vediet viac... »

Slováci na internete nakupujú najviac v utorok a v stredu, najmä oblečenie a topánky

Slováci na internete nakupujú najviac v utorok a v stredu, najmä oblečenie a topánky

Takmer každý druhý Slovák má notebook, dvaja z piatich vlastnia počítač. Tretina používa smartfón a desatina tablet. Tieto zariadenia s prístupom na internet využívajú Slováci čoraz viac aj na nakupovanie, niekoľkokrát mesačne takto robí už 15 % ľudí. V porovnaní ...

Chcem vediet viac... »

Pohonnou hmotou InHiro sú sociálne médiá

Pohonnou hmotou InHiro sú sociálne médiá

Predstavitelia start-upu InHiro (víťaz StartUpAwards.SK 2013) úspešne spustili revolúciu v nábore talentov a vo veľkom pracujú na tom, aby zo Slovenska vzišiel unikátny HR nástroj. S odstupom času sa pozerajú na svoje podnikateľské začiatky a hodnotia ich vývoj. Projekt InHiro, nástroj na jednoduché ...

Chcem vediet viac... »

Michal Meško: Ako naštartovať svoj Start-Up za 10 dní

Michal Meško: Ako naštartovať svoj Start-Up za 10 dní

Robil webové stránky ako napríklad referáty.sk a postupne sa dostal ku knihám. Vytvoril Martinus.sk. Prešlo kopec rokov, ktoré si doslova odmakal. Teraz je tu ten okamih, keď sedí vo Foxforde, síce vidí ešte kopec nedostatkov, ale podľa neho je to ...

Chcem vediet viac... »

Piano Media: Úspešní pionieri vo svete spoplatnenia internetového obsahu

Piano Media: Úspešní pionieri vo svete spoplatnenia internetového obsahu

Spoločnosť Piano Media vznikla na Slovensku v roku 2011 ako start-up ponúkajúci svojim zákazníkom know-how na spoplatnenie internetového obsahu. Dnes sú pioniermi v tejto oblasti a zaznamenávajú prvé medzinárodné úspechy. Je to len jeden z mála úspešných príbehov mladých šikovných Slovákov, ktorým nechýba odvaha ...

Chcem vediet viac... »

Slovenské web/IT úspešné príbehy

Slovenské web/IT úspešné príbehy

Predstavujeme 6 úspešných príbehov mladých šikovných Slovákov, ktorým nechýba odvaha a guráž presadiť sa. V rámci aktuálneho rámcového programu EÚ Horizont 2020 sa im dostáva viac pozornosti a príležitostí ako predtým. Vhodný čas na nové IT a webové start-upy je ...

Chcem vediet viac... »

Rozhovor: Ako funguje prevádzkovanie Gentlemens.sk

Rozhovor: Ako funguje prevádzkovanie Gentlemens.sk

Eshop Gentlemens.sk prináša našincovi možnosť nahodiť sa ako pravý džentlmen. Články o pánskej móde zas užitočné a zaujímavé rady pre slovenského džentlmena. O tom ale ako funguje prevádzkovanie eshopu s pánskymi doplnkami a blogu o pánskej móde sa porozprávame s ...

Chcem vediet viac... »

Kto sú lídi, prospekti a kde je zákazník?

Kto sú lídi, prospekti a kde je zákazník?

Tento príspevok vám prinášam ako prvý diel k vašej ceste naprieč oboznámeniu sa so zákutiami CRM žargónu a logiky. Nie, nebojte sa nebudú to žiadne dlhosiahle prednášky pre implementačných manažérov ale jednoduché, zhutnené a ľudsky podané základné informácie o tom ...

Chcem vediet viac... »
Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.