Home / technológie / cloud / Microsoft skompletizoval ponuku cloudových služieb na Slovensku predstavením Dynamics CRM Online

Microsoft skompletizoval ponuku cloudových služieb na Slovensku predstavením Dynamics CRM Online

Spoločnosť Microsoft dnes na tlačovej konferencii oznámila rozšírenie dostupnosti svojho cloudového CRM softvéru do ďalších 17 krajín strednej a východnej Európy vrátane Slovenska. Uzatvorila tým svoju ponuku kompletných cloudových služieb pre slovenských zákazníkov.

Spoločne s Microsoft Azure a Office 365 je CRM Online dôležitou súčasťou balíka Microsoft Cloud pre Podnikanie (Microsoft Cloud for Business),

povedal Markus Breyer, generálny riaditeľ spoločnosti Microsoft Slovakia.

Chceme urobiť všetko čo je v našich silách, aby sme tieto cloudové benefity priniesli pre čo najväčší počet podnikov a krajín,“

dodal Markus Breyer.

Dynamics CRM Online v rámci rozšírenia prichádza okrem Slovenska aj do Albánska, Arménska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvátska, Estónska, Gruzínska, Litvy, Lotyšska, Malty, Moldavska, Čiernej Hory, Srbska,  Slovinska, Turkménska a Macedónska. Microsoft Dynamics CRM Online je tak od dnešného dňa k dispozícii vo viac ako 25 krajinách strednej a východnej Európy.

„S našim produktom Microsoft Dynamics CRM Online, ktorý sme práve predstavili, je počnúc dnešným dňom na Slovensku dostupný kompletný balík cloudových služieb a aplikácií, ktoré umožňujú slovenským firmám a organizáciám byť agilnejšími, efektívnejšími a konkurencieschopnými,

upresnil Markus Breyer.

Spoločnosti, ktoré hľadajú jednoduché a intuitívne cloudové CRM riešenia  vytvorené pre ich súčasné obchodné potreby, už nemusia ďalej hľadať. Na Slovensku sa pilotnými partnermi riešenia Microsoft Dynamics CRM Online stali spoločnosti Millennium, WBI a Softip, pričom základné benefity podľa nich sú:

  1. Spolupráca Dynamics CRM Online, Office 365 a BI pre Office 365 pre zvýšenie produktivity práce
  2. Jednoduchá konfigurácia, rýchle nasadenie aplikácie do produkčného prostredia a rýchla adaptácia užívateľa v prostredí CRM
  3. Zavedenie obchodných procesov, prepojenie obchodnej časti, marketingovej časti a starostlivosti o zákazníkov

Keďže je produktivita dôležitou súčasťou každého podnikania, o to viac v oblasti predaja, kde ľudia potrebujú pružne reagovať na potreby zákazníkov, predstavuje zároveň spoločnosť Microsoft nové riešenie produktivity predaja (Sales Productivity).

Malým a stredným podnikom ponúka kombináciu služieb Microsoft Dynamics CRM Online Professional s Office 365 a Power BI. Táto výkonná kombinácia, ktorá je dokonale integrovaná s podnikovými aplikáciami, umožňuje obchodným profesionálom zvýšiť produktivitu a dosiahnuť v rámci podniku ešte viac. Toto riešenie je možné zakúpiť za mesačný poplatok 49, 80 eur na jedného používateľa.

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.