Home / sociálne médiá / instagram / Ako používať Instagram, Pinterest a 500px na predaj hodnotných produktov

Ako používať Instagram, Pinterest a 500px na predaj hodnotných produktov


Instagram a jemu podobné stránky na zverejňovanie fotografií sú zábavnou cestou, ako sa podeliť o svoje snímky na sociálnych sieťach. Ako by sa dali tieto aplikácie využiť pri predaji vášho produktu či služby?

Keď sa bostonský kreatívny riaditeľ Doug Eymer rozhodol predať svoj dom, publikoval fotografie cez svoje Instagram konto pod prezývkou demyer, aby našiel potenciálnych kupcov.

Vlastníme jedinečný dom vo výbornej lokalite blízko vody, a vieme, že voda zohráva primárnu úlohu v predaji tejto nehnuteľnosti

Výhľad odtiaľto je úžasný a myslíme si, že domu pridáva značnú hodnotu, hoci presne finačne vyčísliť sa táto hodnota nedá. Každé ráno som zaznamenával úsvit a vytváral som zbierku fotografií. Poľné trávy a lístie v pozadí striedajú farby. Výhľad sa neustále mení.

Doug sníma fotografie každé ráno a sériu zdieľa pod názvom „Sunrises at 31 Bow Street“ (momentálne viac než 100 snímok) na viacerých sociálnych sieťach a stránkach ako Instagram, Facebook, Twitter, Tumblr, Foursquare a Pinterest, 500px a Flickr.

Na 500px mám set všetkých fotografií, vrátane tých, ktoré zobrazujú svitanie

500px je presne taký skvelý, ako jeho followeri; čokoľvek zverejníte, okamžite sa dostaví odozva. Zvyčajne sa jedná len o pár slov. 500px vám poskytne množstvo informácií o aktivite okolo vašich fotiek, môžete hodnotiť vaše obľúbené zábery a sledovať, na čo ľudia najlepšie reagujú.

Marketing s pôvodnými fotografiami

Keď Doug zaregistroval svoj dom v realitnej agentúre, séria fotografií sa stala hodnotnou zbierkou, na ktorú bol v inzeráte odkaz.

Realitný agent, s ktorého pomocou sme sa značne zameriaval na internetové domény, fotografie zverejnil i na svojom blogu a spomenul ich na Facebooku i na Pintereste

Prístup k fotografovaniu výhľadu z jeho domu počas zmien ročných období je nenápadná, no veľmi efektívna forma marketingu.

Prinieslo to nášmu domu mnoho pozornosti, hlavne od ľudí v meste na základe verbálneho šírenia informácie. Sú ľudia, ktorí reagujú každé ráno a tešia sa na každý nový záber. Keď som začínal, mali sme v zátoke červené kanoe, ktoré som tiež odfotografoval. Keď sme ho neskôr kvôli zvýšenej hladine vody odstránili, ľudia sa pýtali: „Kde je kanoe?“ a niekto poznamenal „Kanoe je odložené, vyzerá to tak, že leto končí.

Zaujímavé, že ľudia si všimli taký detail – dozvedel som sa, že moje fotografie niekto skutočne sleduje.

Fotografovanie offline

Doug nasnímal svoju zbierku veľmi dôvtipným spôsobom. V niekoľkých miestnostiach svojho domu má laptopy a iPady, na ktorých je spustená slideshow jeho zbierky.

Keď sa záujemcovia o kúpi prechádzajú domom, najmä v miestnostiach, z ktorých je vidno rovnakú perspektívu, môžeme im priamo ukázať, ako sa bude okolie meniť. Uprostred leta si môžu pozrieť zimné zábery plné ľadu. Ľuďom to dodáva iný pohľad na to, čo sa bude diať vonku a na čo sa budú môcť pozerať

Pôvodné fotografie, zdieľané na Instagrame a iných doménach, sú presvedčivým spôsobom, ako predviesť vašu ponuku. A pokiaľ fotografie zahrniete do svojho online i offline marketingu, vyhraníte sa spomedzi väčšiny a vyniknete.

Aký je tvoj názor?

názorov

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.