Home / blog / 8 spôsobov, ako zosilniť obsahový marketing

8 spôsobov, ako zosilniť obsahový marketing

Značky to chcú, fanúšikovia to tvoria, google sa toho chopí a facebook to miluje. Obsah vytvorený používateľmi je kráľom sociálnych sietí a obsahového marketingu a stáva sa kľúčom k tomu, aby vaše články videl celý svet.

8 spôsobov, ako zosilniť obsahový marketing

Tak ako sa z toho dá vyťažiť viac, bez kupovania reklám počas Super Bowlu? Čítajte ďalej a nezabudnite zdieľať :)

1. Nech to má emócie

Reno bolo osočované ľuďmi, ktorí nikdy ani nenakukli do tohto najväčšieho malého mesta. Tak teda vytvorili projekt, kde povzbudili ľudí k tomu, aby zdieľali, prečo milujú Reno.

To malo za následok, že stovky ľudí prispievali videami, obrázkami a príbehmi na tejto mikro stránke, ktorú vytvorili. Tento obsah sa potom šíril ďalej na facebookovú stránku, twitter a instagram. Taktiež vyzvali ľudí, aby používali tag #biggestlittlecity, aby organizátori ľahko vystopovali tieto konverzácie.

Ľudia sa zbláznili a používali tento tag viac ako 2 000 krát za niekoľko mesiacov, čo viedlo k tomu, že Reno doslovne prežívalo kultúrnu a technologickú revolúciu.

2. Usporiadajte súťaž

Ľudia milujú súťaže – ak vyberiete správnu cenu, ľudia to budú zdieľať, nech to je hocičo. Súťaž je jedným z najlepších spôsobov, ako ľudí prizvať k zdieľaniu a šíreniu vašej správy za vás.

Či je to preťahovanie lanom, kvíz, súťaž o najlepší príbeh alebo video – všetko, čo je dobre navrhnuté pre vašich fanúšikov ich bude nútiť k tvoreniu a zdieľaniu obsahu.

3. Zapájajte sa

Všetci milujeme komentáre na našich blogoch či zdieľania na facebooku. Akoby prišli Vianoce skôr. Dobrý manažér na tieto príspevky odpovie, poprípade dá like. Ak už máte ľudí, ktorý sú na vašu stránku a značku naviazaní, je dobré sa pýtať otázky, dávať nové informácie a podobne. Nech ľudia vedia, že vám nie sú ukradnutí.

4. Obsah tvorený ľuďmi

Nie každý rád číta všetko od toho istého autora stále a stále dookola. Prečo teda nevytvoriť program, ktorý umožní vašim čitateľom, spolupracovníkom a pod. pridávať obsah na vaše stránky. Nature’s Bakery vytvorili kampaň, kde spolupracujú s atlétmi a tí pridávali videá, obrázky, články z celého sveta o tejto zdravej prírodnej pekárni.

5. Žiadajte retweet

Skúšali ste niekedy požiadať o retweet, komentovanie alebo označenie priateľa? Jednoduché však? Nabudúce teda keď budete písať príspevok, požiadajte ich o to. Vďaka novej možnosti na Twitteri môžete požiadať o označenie až 20 priateľov. Tento obsah sa potom rýchlo šíri.

6. Spravte to jednoduché

Nenúťte vašich priaznivcov prejsť nejakými piatimi krokmi, kým budú môcť prispieť obsahom. Pýtať upload obrázku, vyplniť kvíz, zaslať email vám neprinesie tonu obsahu. Spravte to tak jednoduché, ako sa dá a nech sa tento obsah dostane k vám vďaka nejakému #tagu.

Môžete použiť rôzne aplikácie a stránky, pomocou ktorých pridáte pekné obrázky, ktoré pozdvihnú vašu značku, či už na samotnej stránke alebo aj na facebookovej stránke. Keď všetko toto spojíte dokopy, výsledkom bude určite viacero zapojených ľudí do súťaže.

7. Poďakujte sa

Tak donútili ste vašich priaznivcov zdieľať obrázky, videá, príbehy a pod. A to bez akejkoľvek investície. Teraz je čas sa poďakovať a odmeniť tých, ktorý vám poskytli kráľovský a úplne voľný obsah, s ktorým môžete pracovať.

Vyberte jedného a spravte z neho fanúšika týždňa. Označte tohto používateľa a dajte mu vedieť, že je tým šťastlivcom, ktorý vyhral (ponúknite nejakú zaujímavú cenu). Dajte trošku a vráti sa vám oveľa viac!

8. Prepojte to so zákazníkmi

Ľudia radi zdieľajú, je to prirodzené. A oveľa viac milujú zdieľanie na sociálnych sieťach. Obama s jeho kampaňou “Share your Stories“ umožňuje ľudom zdieľať kto sú, vybrať si ich obľúbený príbeh a šíriť ho ďalej. Prinieslo to Obamovi mnoho kvalít a hlavne emócie týmto užívateľmi tvoreným obsahom.

Viac na tému obsahového marketingu sa dočítate v knihe Obsahový marketing

zdroj: jeffbullas.com

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.