Home / blog / 5 SEO typov pre blogerov

5 SEO typov pre blogerov

Veľa blogerov si myslí, že sociálne média sú najlepším spôsobom ako zvýšiť obchod, zabúdajú pritom na to, že existuje ďalší skvelý zdroj k získavaniu návštevníkov, volá sa SEO optimalizácia.

Nie je to rýchla náprava, ale postupom času to môže byť váš najväčší zdroj obchodu. Kto by nechcel jednoduchý extra obchod z vyhľadávačov bez veľkej námahy okrem vykonania zopár úprav vo vašom blogu.

Čo je na SEO tiež dobré, je to, že môžete vždy premeniť náhodných návštevníkov na odberateľov.

Ponúkame, 5 SEO typov pre blogerov, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vyššie umiestnenie vo vyhľadávačoch, môžete si taktiež vychutnať viac návštevníkov a možno tiež viac odberateľov.

1. Napíšte nadpis pre vyhľadávače a pre ľudí

Vaše nadpisy by mali byť niečím, čo je dobre hodnotené vo vyhľadávačoch a zaujme viac ľudí natoľko, že ich budú zdieľať prostredníctvom sociálnych sietí. Nerobte ich len za účelom zviditeľnenia pridávaním viac a viac kľúčových slov, ktoré nedávajú zmysel ako veta.

Takto, aj v prípade, že by ste sa umiestňovali dobre, stále by ste strácali, pretože vaše nadpisy by neviedli ľudí ku kliknutiu na vaše stránky vo výsledkoch vyhľadávania.

Táto výzva zaisťuje, že vyhľadávače a ľudia budú mať radi váš blog. Zaujímavé nadpisy sú jednoduchšie na vytvorenie viac, než si myslíte.

Jediné, čo musíte urobiť, je napísať heslá, ktoré budú ľudia vyhľadávať vo vyhľadávačoch. Týmto spôsobom budete schopný vyvážiť obe veci: ľudí a vyhľadávače, ktoré budú mať radi vás i váš blog.

Niekoľko príkladov dobrých nadpisov:

  • „ Ako zvýšiť návštevnosť blogov“
  • „ SEO typy pre blogerov“
  • „ Ako získať viac followerov na twitteri“
  • „ Ako získať peniaze online“

2. Kvalita namiesto kvantity

Niektorí ľudia si myslia, že čím je väčší počet slov v blogu, tým je viac čitateľov a vyhľadávače ich budú milovať. Ale nezabudnite, že váš blogový príspevok musí byť kvalitným článkom.

Kvalita podporuje zdieľanie a prepojenia, ktoré podporia vaše umiestnenie vo vyhľadávačoch. Len myslíme typy článkov, na ktoré sa odkazujete a zdieľate ich. Ak sú skvelé, potom sa budete na ne odkazovať vo svojich vlastných článkoch a získavať svojich followerov.

Ja však hovorím, aby ste nepridávali kvantitu do vášho článku. Len som vám pripomenul, aby ste nezabúdali na vašu kvalitu príspevku, pretože kvalita je oveľa dôležitejšia ako kvantita. Príspevok s 500 slovami ale množstvom informácii by bol lepší ako zlý článok s 2000+ slovami.

Takže to nie je len o pridaní kvantity, ale aj o pridaní kvality do svojho príspevku.

3. Link building

Link building (nadväzovanie prepojení) je veľmi dôležitý. Nezabúdajte ale, že techniky bieleho klobúka sú najlepšie z dlhodobého hľadiska a mali by ste využívať iba tie – nepracujte s čiernym klobúkom.

(Pozn. red.: White hat sa zameriava na vyhľadávanie za využitia všetky právne korektných, spoločensky prijateľných údajov bez narušenia osobných údajov a práv. Inak povedané, ide o dôveryhodné a korektné vyhľadávanie.)

Existuje mnoho spôsobov, ako vybudovať spätné prepojenia na váš blog. Ale ako získate správny link? Existuje veľa možností. Tu sú tri z nich:

  • Nadväzovanie prepojení cez priateľstvá je jeden z najlepších spôsobov. Všetko, čo musíte urobiť, je osloviť vlastníka blogu. Možno tak učiniť cez Twitter alebo fórum. Akonáhle viete, že osoba, s ktorou komunikujete, bude súhlasiť s vašim návrhom, musíte ju kontaktovať cez e-mail a len ju požiadať o výmenu linkov. To znamená, že pridáte link na jeho blog a opačne. Týmto spôsobom môžete zvýšiť návštevnosť a spätnú väzbu.
  • Tzv. guest posting (označenie zdroja) je ďalšou cestou ako získať nové prepojenia a autoritu. Ale uistite sa, že nespamujete iné blogy označovaním irelevantného obsahu. V takomto obsahu môžete pridať link na svoj blog. Je to dobrý spôsob, ako sa dostať do novej komunity a získať väčšiu návštevnosť blogu.
  • Nefunkčné odkazy sú tiež spôsobom, ako získať spätnú väzbu. Ak nájdete blog vo svojej sekcii a viete, že máte podobný typ blogových príspevkov ku ktorým sa odkazoval autor, máte šancu získať prepojenie. Ale ako? Akonáhle nájdete taký link, jediné, čo musíte spraviť, je kontaktovať autora alebo vlastníka blogu a povedať mu, že má nefunkčný odkaz a odvolať sa na podrobnosť príspevkov vo vašom blogu a požiadať ho o link na váš odkaz miesto nefunkčného. Väčšinou autor súhlasí, ale ak nie, treba skúsiť šťastie inde.

4. Správne kľúčové slová

Výber správnych kľúčových slov je veľmi dôležitý, nakoľko práve tie dokážu zvýšiť návštevnosť vašej webovej stránky. Žiaľ, mnohý z nás to nerobíme správne.

Tu sú tri typy:

  • V prvom rade musíte vedieť, že sa potrebujete zamerať na kľúčové slová, ktoré reprezentujú vašu oblasť pôsobnosti. Mali by ste vybrať tie slová, o ktorých si myslíte, že budú fungovať a práve na ne sa zamerať. Niektorí blogeri sa zameriavajú na slová, ktoré sú veľmi obšírne a často používané. Práve preto zostávajú sklamaní, pretože populárne blogy sú podstatne dlhšiu dobu vyššie v rebríčku hľadanosti týchto kľúčových slov. Preto sa uistite, že sa zameriate na kľúčové slová, ktoré budú unikátne, avšak nie príliš, pretože potom ich nebude nikto vyhľadávať.
  • Uistite sa, že o kľúčové slová, na ktoré sa chcete zamerať, je záujem a ľudia ich zadávajú pri vyhľadávaní do vyhľadávačov. Ak o vaše kľúčové slovo nie je záujem, návštevnosť bude blízka nule a vy ostanete sklamaní.
  • Výber vhodného kľúčového slova nie je nikdy definitívny. Je možné, že v budúcnosti budete potrebovať použiť iné. Môže totiž prísť k zmenám, ľudia prestanú vaše kľúčové slová vyhľadávať a návštevnosť vašej stránky upadne. Uistite sa preto, že kľúčové slová, ktoré vyberáte, budú poskytovať neustále želaný výsledok.
  • 5. Sledujte SEO aktualizácie
  • Aj keď môžete mať vysoké hodnotenie vo vyhľadávacích systémoch, neznamená to, že tomu tak bude stále. Google a iné vyhľadávače pracujú veľmi tvrdo na zlepšení svojich výsledkov a to je dôvod, prečo prichádzajú s aktualizáciami. To môže spôsobiť pád vášho blogu vo vyhľadávačoch. Ak nesledujete SEO aktualizácie, nebudete schopní ich aplikovať a tým pádom sa prepadnete v hodnotení. Takže nezabúdajte sledovať SEO aktualizácie.

Zhrnutie:

  • Napíšte nadpis pre ľudí aj pre vyhľadávače. Vybalancujte ich. Pracujte tak, aby vyhľadávače a aj ľudia milovali vaše obsahy. Uistite sa, že pridávate zaujímavé názvy, ktoré donútia ľudí kliknúť práve na ne.
  • Snažte sa vytvoriť stále viac prepojení a uistite sa, že nevytvárate spätné väzby za využitia black hat techník, pretože to vášmu blogu z dlhodobého hľadiska uškodí. Využívajte len white hat techniky.
  • Nevyužívajte kľúčové slová, ktoré nepatria do vašej sekcie. Využívajte kľúčové slová, ktoré ľudia hľadajú, ale nevyužívajte príliš obšírne a kľúčové výrazy.
  • SEO pravidlá sa neustále menia, pretože vyhľadávače chcú zlepšiť ich vyhľadávacie výsledky. Uistite sa, že sledujete SEO aktualizácie a implementujte ich na zvýšenie hodnotenia.

zdroj: jeffbullas.com

Scroll To Top
Táto stránka využíva súbory Cookies Chcem vedieť viac.